سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الموت سرزمین زیبایی ها
وبلاگ تخصصی روستای خشکچال

سوق دادن حوادث پس از انتخابات به سمت ضدیت با ولایت فقیه، از دیگر خواست‌های منافقین است که هیچ تلاشی هم برای انکار و اختفای آن در مواضع صورت نمی‌دهند و جالب آن که بازیگران داخلی آشوب‌ها خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمنی جریان نفاق با اصل ولایت فقیه که از دشمنی با امام خمینی(ره) آغاز شده و اینک مقام معظم رهبری را هدف قرار داده‌اند، قرار گرفتند و به همین دلیل خشنودی منافقین زمانی صدچندان می‌شود که موفق می‌شوند شعارهای خود در این زمینه را بر موج یاران موسوی سوار کنند. مسعود رجوی در 18 تیرماه می‌گوید: «شیوه و چراغ راهنما، تظاهرات برق‌آسا، با شعار کلیدی «مرگ بر... ولی فقیه... است» چنین رویکردی موجب شده تا از موضعگیری‌های علنی و گستاخانه علیه ولایت فقیه بشدت حمایت کنند. در 19 تیرماه مسعود رجوی در بیانیه‌ای می‌گوید:‌سلطنت مطلقه... روی ساواک شاه را در شکنجه و کشتار و جرم و جنایت سفید کرده است، محکوم به فنا و نابودی و لعنت ابدیست.

در عین حال برداشت آنها از نماز جمعه 26 تیرماه به امامت هاشمی رفسنجانی نیز مشابه همین است و می‌گویند: «نخستین درس قیام امروز 26 تیر 1388، شدت یافتن تضاد بین مردم با تمامیت حاکمیت... و رژیم ولایت فقیه است.» اهانت به امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نه تنها در این موارد بلکه اولین چیزی است که به ذهن بیمار منافقین خطور می‌کند و به زبان می‌آورند و در جایی می‌گویند: «واقعیت همچنان که در 30 سال گذشته بارها تکرار کرده‌ایم، این بود که خمینی در همان سال اول، حق حاکمیت مردم را بالا کشید. خبرگان ارتجاع را به جای مجلس مؤسسان تحمیل کرد و از طریق آن ولایت فقیه را رسمیت داد و لباس قانون پوشاند.» و اوج عصبانیت خود را در 8 دی‌ماه با این جملات بیان می‌کند: «درد... و گماشته در محاق رفته او (احمدی‌نژاد) و سه رأس لاریجانی که اکنون شقه دیگری را در باند... نمایندگی می‌کنند، یک چیز بیشتر نیست. 20 سال حاکمیت بادآورده انحصاری بعد از... در سایه جنگ کویت و...» آنها برای خالی کردن عقده‌های خود به شعارسرایی علیه سران نظام نیز روی آورده و برای مثال علیه رئیس قوه قضائیه در بیانیه خود نوشته‌اند: «حامی هر چی جانیه... صادق لاریجانیه.» به نظر می‌رسد برخلاف موسوی و کروبی و برخی از کسانی که اقدامات‌شان مورد تأیید منافقین و مستمسکی برای سر از گور برداشتن آنها می‌شود، آنها خود قائل به ایجاد مرزبندی هستند و حمایت‌های آنها از سران آشوب، نشان و حکایت از همین دارد. آنها در بیانیه‌های خود در هفت ماه گذشته نشان داده‌اند که هر جا روزنه‌ای برای رد پا برجای گذاشتن یافته‌اند، چنین کرده‌اند.
منبع:رجانیوز


[ چهارشنبه 88/11/14 ] [ 10:29 صبح ] [ یاسر محمدی الموتی ] [ نظر ]
........

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دست خورشید به سر پنجه هر دار تو درگیر بود/ عشق و ایمان به خدا در دل هر اهل تو همگیر بود/ خشکچالم که بود خاک من از گوهر ناب/ چشم این خاک قدمگاه کف پای تو جاگیر بود...
IS
امکانات وب